Svētku pieēšanās.


Labas dienas 25.12, vel tikai 6 dienas līdz Jaunajam gadam.
Tu 31.12 kārtīgi piedzeries un pamosties 1.13, aizej uz RIMI, kuri pirmajā datumā strādā un nopērc sev ūdeni, Tev izdod atlikumu EURO, tad pie sevis domā – Es tik tiešām tik traki piedzēros? Jau kaut kādu nepazīstamu valūtu dod :D

Šis rīts sācies ar nedaudz dīvainu sajūtu vēderā, domāju ka tā daudziem un vel ar tekstiem “Life is a bitch” un “Life sucks and then u die”.. Īsti pareizi Ziemassvētku garā.

Vakardiena gan man nedaudz izvērtās neparedzēta. ZIemassvētki ir ģimenes svētki utt., to Jūs man varat skandināt cik uziet, bet ja nav velme tos svinēt un tā ir vienkārši parasta diena? Sevi apdāvinājis Ziemīšos pietiekami, vienīgais ko vēlējos ir – vakarā pieēsties. To es arī izdarīju, tikai citādā veidā kā to biju plānojis, bet plānoto īstenošu šodien (giggle). Vakar MAXIMĀ sapirkos visu vajadzīgo, lai vakar varētu visu sataisīt, bet.. pārcēlās pasākums par vienu dienu vēlāk, ko gan tas nozimē? – Es sasodīti pieēdīšos divas dienas pēc kārtas.

Brokastīs ēdis Candy King, pusdienās nedaudz picas un tad kādu labu periodu neēdis. Protams, vakarā Tavs vēders gaudo kā Aļaskas mežos dzīvošais Haskijs. Ticis ciemos pie svētku galda, gaidi kad pasniegti ēdieni.. Un tad… Kā tieši tas pats Haskijs meties tam virsū, apēd visu ko redzi un neredzi, pēc mirkļa atopoties, ka vēders lielāks nekā grūtniecei 9.mēnesī, kura gaida trīnīšus.Tad Tu saproti, ka nu ir beigas, nevar neko padarīt, kā tikai sēdēt uz dīvāna un kunkstēt kā Ervīns mēdz darīt.

Bet, paiet 10 minūtes, vēderā situācija nedaudz normalizējusies un Tu ieraugi uz galda esošos pīrādziņus. Reakcija? Visas smaguma un lieluma izjūtas pazūd un Tu kā raķete pielido pie pīrādziņiem un vienu pēc otra stūķē rīklē. Hasky style.

Neapēd pat 3 pīrādziņus, kad saproti – nav labi, par daudz… Bēet tik garšīgi.. Un ēd tālāk..Pēkšņi ieslēdzas saprāts un saproti, ka vairs nevajag.. no no no.. Liecies mierā un kunksti, vaidi tālāk. Mistiskā veidā es tieku pie remdena karstvīna, malkojot to, es saprotu, ka nekas nevar būt labāks pie karstvīna kā garšīgs pīradziņš, kuru ar karstvīnu vel vieglāk ir apēst.

Pieēdies, tad pa Mārupes naksnīgajām ieliņām aizripo līdz Āgenskalna vēl naksnīgākām ielām, jāpiemin, ka ripojot biju domājis iešanu ar kājām.
Ienāc mājās, un sāc atkal ēst Candy Kingu, really sāād. Cik var? Saproti, ka tā jau esi visas normas pārkāpis, bet turpini to darīt un again and again x3.
Ak jā, un nedrīkst nepieminēt, ka dāvanās Tu dabū vel saldumus un dažādus našķus, škiet, ka Jaunais gads tiks sagaidīts patīkamā siltumā, kuru nodrošinās mana tauku kārta, pie tam laikā, kad ārā ir + grādi.

Pagājušas 12h kopš pēdējās maltītes un atkal jau gribās ēst, domā par Hesburgera apmeklējumu, zin kā.. svētkos jau var.. Kas gan notiks ja paķers kādu lielo komplektu, ja jau tikko savu gada normu esi apēdis, ne? Un tad sapņo ka tiksi mājās, cepsi savu kēksu un vel visādas izvirtības veiksi, kuras gribēji vakar veikt.
Beigu beigās, es varētu tēlot galveno lomu kādā no Ziemassvētku filmām par sirmo vecīti ar garo bārdu. Ho, ho ho.. Jāsāk vingrināties izrunāt šo frāzi, dzīvē noderēs :D

Tad pie apgaismības nāk fakts, ka šogad uz zāli praktiski nepaspēšu aiziet, jāsāk domāt, ka šī ir pēdējā iespēja uzņemt kalorijas. Šī iespēja ir jāizmanto.
Vel paskatoties uz nākamajiem plāniem, saproti ka ši nebija pēdējā pieēšanās un iedzeršana, waaaa.. cik var ēst.. ne?

Tad nu Ziemassvētki ar dāvanām vai bez tām?
Diezgan interesanti man pašam priekš sevis ir tas, ka uz dāvanām skatos diezgan otršķirīgi, pat labāk būtu bez tām. Ja vēlos svinēt šos svētkus, tad kam vajadzīgas dāvanas? Kāpēc? Par ko? Rodas sajūta, ka dāvanas šajos svētkos ir mārketinga uzpūsta lieta, Gan jau katrai ģimenei pieņemts pa savam šos svētkus atzīmēt, ticu, ka ir ģimenes kuras iztiek bez dāvanām, citas kuras nesvin u.c. Bet ir stūlbi, ja kāds apvainojas, par to, ka re Tu man neuzdāvināji neko uz ZIemassvētkiem, diezgan materiāli, ne? Es gan pieļauju tādu lietu, ka tas ir izteikts jauniešiem, t.i kuri ir jaunāki par mani.. :D 5 – 16g.v, varbūt, arī pat pieaugušajiem var būt tā… Bet man kaut kā vienalga, nevajag man dāvanas, ja kaut ko vēlos, nopērku pats. Nav dāvanu, nav problēmu, nepiekrītat? Vel kāds izdomā apvainoties par saņemto dāvanu, tas vispār varētu būt fun fact.
Es gan atminos kāpēc un no kura laika man Ziemassvētki un tā dāvanu būšana ir diezgan vienaldzīga, bet tas gan paliek starp manu mēli un smadzenēm.

Ko gan es saucu par bērnu loģikas izprašanu?
Kad biju jaunāks, krietni jaunāks, zem 15 g.v, tad man bija kaislīga vēlēšanās X-masos saņemt bumbiņpistoli, es to saņēmu. Pirms saņēmu man jau bija ideals plāns kur un kā es to izmantošu. Ideja bija – ejot kādu draugu saukt ārā, zvana pogu nespiest pašam, bet šaut pa to ar pistoli.
Manu izbrīnu paķēra tad, kad tieši šada situācija bija aprakstīta instrukcijā un teikts, ka tā nedrīkst. WTF? :D

Vakar pavērās tāds skats, bērns man dancoja acu galā kādu brīdi, labu brīdi.. Ar dancošanu gan jāsaprot, ka bija manā redzes lokā un ar to jāsaprot, ka viņš/a vazājās apkārt.
Sāku skatīties un mēģināt izprast, kuru dzimumu pārstāv šis bērns. Pusgari mati, o.k, var būt gan, gan.. Drēbes, tādas kuras neizpauž dzimumu, t.i ne rozā vai kādā citā noteicošā krāsā. Seja? Nu es domāju, ka šajā vecumā varētu noturēt par jebkuru no dzimumiem. Bet, tad sapratu, lai jau vecāki ar šo jautājumu tiek galā :D

1.01 praktiski visur ir brīvs, tātad izņemot DUS un RIMI, MAXIMA, visi praktiski atpūšas. Atpūšas no kā? Visi konkrēti pielējušies pa nakti, pamodušies ar sliktu pašsajūtu, nespējīgi neko darīt tupj mājās. Veikala darbinieki gaida, šos apdzērušos cilvēkus, kuri nāks un pirkst minerālūdeni. Bet ko darīt, ja Tu neesi pielējies un esi darbspējīgs tajā dienā? Tu nevari nekur iet, jo praktiski viss ir slēgts, Tev atliek vārtīties mājās starp lielajiem ballētājiem, turēt matus virs bļodas un slaucīt visu piecūkoto. :D
Tas bija mājiens, ka 31.12 ir jāpiedzeras arī Tev.

Protams, bija vel miljons citu lietu, kuras gribēju es uzrakstīt, bet problēma viena – es aizmirsu. :))

About Sīpoliņš

Cilvēks, kuram šad tad uznāk velme par kaut ko uzrakstīt :) View all posts by Sīpoliņš

One response to “Svētku pieēšanās.

Leave a comment