Smieklīgi aklie randiņi.


Image

Ko tik internetā nevar atrast? Te nu būs meiteņu piedzīvojumi aklajos randiņos..
Lasu un smejos, izdomāju ka varētu padalīties arī ar Jums.

1.Būdama pavisam vientuļa, sarunāju randiņu ar puisi otrapuse.lv.
Puisis simpātisks, atnāca uz randiņu un pirmais, ko man paziņoja – esot domājis, ka es esot tievāka! Tālāk… Teica, ka dosimies uz Andrejostu, lai vadītu romantisku pastaigu. Iekāpjot tramvajā puisis skaļi paziņoja, ka viņš e-talonu nelietos un vispār cer, ka nebūs kontroles. Kad mēs nokļuvām galā, viņš man sāka stāstīt, ka vispār visām meitenēm vienmēr sūta vienus un tos pašus tekstus. Tad viņš piedāvāja iedzert, kas man likās kā svētība. Taču mēs vienkārši iegājām pārtikas veikalā, kur viņš sev paņēma aliņu. Kad tikām līdz kasei, izrādījās, ka viņam nav maka līdzi, bet alkoholu viņam tāpat nepārdeva, jo nebija līdzi ne pases, ne tiesību. Galu galā, mēs izdevāmies ārā, pastaigājām nedaudz, kad mana pacietība plīsa, jo viņš pateica, ka viņam šeit dzīvo bijusī un viņš pieies apsveicināties. 

2.Pusaugu gados aizgāju uz randiņu ar savas draudzenes labāko draugu, kuram ļoti biju iepatikusies. Randiņa nobeigumā sēdējām parkā uz soliņa. Puisis jūtami nervozēja, centās saņemties mani noskupstīt. Tā nu mūsu skatieni sastapās, sākām tuvoties viens otram… pēkšņi viņš noliecās un iekoda man augšstilbā!

3. Man 1x viens čalis randiņā laikā pateica,ka man esot netīras botas, kad es teicu,ka nav(biju nesen nopirkusi, tāpēc vēl pat āda bija smuki balta), tad mēģināja ieskaidrot,ka ir gan. Vienīgā netīrā vieta bija zoles. Tas pats čalis teica,ka soma ar vispār jāizmazgā, tas bija vienkārši kaut kas unikāls.
p.s.
somai nebija ne vainas, tam laikam ļoti smuka vēl pietam 

4. kad puisis visu laiku teica, ka es jauki smejos un vienā mirklī, ka viņam esot no tā sacēlies. nu wtf, kā viņš tā var runāt, ko viņš gaida, ka atbildēšu…

5. Kaut kāds 3.randiņš laikam bija mums, man jauni džinsi kājās- lieki teikt, ka jutos superpievilcīga un ar jauno pirkumu apmierināta. Šis mani pētīja, pētīja- es domāju, ka arī novērtē cik labi es tajā štātē izskatos, bet šis pēkšņi izspļauj- Tev ciskām liels diametrs 

6.Pagājušajā gadā aizgāju arī uz randiņu no flirts.lv, kopš tā laika, internetā neiepazīstos. Satikāmies pie origo pulksteņa. Pirmais ko pateica – bildēs biji smukāka.  Kad tikām līdz lielajai gājēju pārejai, piesējās manai gaitai (neinteresēja, ka uz kalna biju izmežģījusi potīti). Tad piesējās manai balsij – es runājot uz 1 toņa.  Tālak slavēja sevi, ka mācījies 1. ģimnāzijā. Par cik ārā bija auksts, aizgājām uz Narvesen pēc kafijas (par savu man, protams, bija jāmaksā pašai). Beigās viņš aizgāja ārā uzpīpēt kaut kādu tinamo.

7. Man aklajā randiņā džeks no stresa tā sapīpējās, ka man pie kājām novēma biešu zupu. Tas laikam tāds trakākais gadījums..

8. bet vienreiz gan jutos ļoti samulsui, jo puisis man stāstīja par savu sesku. Vis jau forši stāsta par svu dzīvnieciņu un tā, bet tas stāsts ietvēra gana plašu aprakstu kā sesks visur kur atstāj savas spiras mājās. Pie tam puisis mani gribēja aicināt ciemos.

9. Vienreiz 1. randiņā man viens puisis stāstīja visos smalkumos, kā viņam aizdegunes mandeles operēja, kā asinis šķīdušas un kā viņš ģībis… Es tikai līdzjūtīgi māju ar galvu… Un pēc tam atzinās, ka esot nevainīgs, bet vidusskolā viņam viena meitene uzmākusies, un no tā laika viņam šķiet, ka meitenēm vajag tikai seksu.
Citā randiņā (ar citu džeku) Mežaparkā staigājām, tad pēkšņi viņš paziņo, ka grib čurāt, ieiet tuvējā mežiņā un nokārtojas – lieki piebilst, ka gandrīz vai manu acu priekšā. 
Vēl ir bijis, ka ejam pusdienās (2. randiņš, vēl cits džeks), un viņš atklāj, ka šim naudas neesot… Pirmā un pēdējā reize dzīvē, kad kādam džekam izmaksāju. Pēc tam viņš atzinās, ka drīz ies tikties ar savu bijušo un grib viņai izmaksāt kokteilīti, tādēļ taupa naudiņu… Mans mērs bija pilns. 

 10. satikos ar džeku no Gulbenes. nu piedodiet, bet karoče no laukiem :d bet nu tolaik man tādi aizspriedumi nebija LĪDZ TAM RANDIŅAM. puisis bija šausmīgi sastresojies. gājām garām baznīcai, bet viņš paņēma un pajautāja, vai tas arī ir kāds lielveikals. es vēl pārjautāju, par ko viņš tieši domāja. norādīja ar pirkstu uz baznīcu. es knapi izteicu vārdus ka tā ir baznīca  nu c`mon tur visās malās krusti, tornis un viss pārējais, kas pienākas  es tā jau pie sevis smējos visu laiku. randiņam beidzoties, viņš, kāpjot autobusā, vēl izbļāva, ka mani mīlot .. ak jell..

11. Ar vēl vienu biju ļoti vīlusies. Gadus divus bijām sarakstījušies, likās tik interesants vīrietis. Satiekoties nebija klusuma brīži, tas bija KLUSUMS. Labi, ka gājām uz kino. Pēc tam gājām iedzert tēju, viņš tik klusi runāja, es visu laiku pārjautāju – ko, kas? Beigās kauns palika, sāku vienkārši māt ar galvu – jā, jā. Viņš jautā – ko jā? Un es – kas?  tas bija tik muļļķīīīgi..

12.  Piektdien aizgāju ar draudzenēm uz klubu, iepazinos ar vīrieti (ap 30), izmaksāja kokteili, runājām, viss forši un tad viņš man pateica… hmm tev ir salūzuši matu gali (norādīja līdz kurienei vajadzētu apgriezt) un pēc nepilnām 5min. nākamais bija- tev ir līks deguns. Ātri vien aizlaidos, pats nebija nekāds princis (īsiņš un tukliņš..)

13. Nākamais katastrofālais randiņš bija jau daudz vēlāk – nedaudz vairāk kā pirms diviem gadiem. Biju sarunājusi tikties ar puisi klubā, kurā viņš toreiz strādāja. Bija liels uztraukums, tāpēc pirms došanās turp, nolēmu, ka jāieiet bārā iedzert vienu aliņu. Satiku draudzeni un tā vienam aliņam sekoja nākamais… biju izdzērusi jau pietiekami, kad nospriedu, ka nu ir saņemta drosme doties uz tikšanos. Uz tikšanos aizgāju labā noskaņojumā, bet ne ļoti iereibusi. Taču puisim tajā vakarā vēl bija klubā jāstrādā un man vajadzēja viņu pagaidīt. Nolēmu uzgaidīt pie bāra letes. Un tā bija kļūda.  Atlika iedzert vēl pavisam nedaudz… otrā rītā pamodos pie tā puiša. Neatcerējos ne to kā tur nonācu, ne to kā izgājām no kluba. 

14. Kad man bija gadi 21. Aizeju uz randiņu, bet tur priekšā 30 gadīgs tēvainis – noaudzis, vēders kā Santaklausam. Un pirmais, ko viņš man pajautā – iesim kaut ko paēst vai brauksim UZREIZ pie manis? LOL

Ilgi nešokējos – tomēr iztērēts laiks un nauda ceļam. Teicu viņam, ka labprāt tomēr uzkostu. Tolaik bija modē vispār dzīvot uz veču rēķina. Aizbraucām ēst suši. Ēdu ēdu, līdz uzzinu, ka viņam esot sieva, tā esot stāvoklī, viņš vēloties viņu nokrāpt, bet tā būšot pirmā reize, es esot piemērota kandidāte. 

Es viņam toties sāku lečīt smadzenes, cik tas ir debīli krāpt sievu vispār un kur nu vēl brīdī, kad viņa ir stāvoklī! Ļečīju, ļečīju, paēdu un atvadījos. Teicu, lai brauc mājās pie sievas, visu izstāsta un atvainojas par to, kāds kretīns ir bijis. 

15. Ir bijuši dažādi kadri 
Viens džeks uzaicināja uz kafejnīcu, šis pajautā kāds man saldējums garšo (nopriecājos jau, ka pasūtīs, izmaksās man saldējumu ) Nu skatos pasūta arī 2 saldējumus, kad viesmīle atnesa abus saldējumus, izrādās, ka šis abus saldējumus sev pasūtījis 

Vēl viens gadījums ar šo pašu puisi aizgāju uz randiņu 2.reizi (Tagad nesaprotu kāda velna pēc ) Bet nu ok..Arī iegājām kafejnīcā, šis nu saka, lai pasūtu sev kko ēdamu, viņš izmaksās.. Nu ok. pasūtīju tur kkādu otro ēdienu, kamēr gaidījām, atnāca viņa draugs, un, protams, manis pasūtītā porcija, tika atdota draugam 

Tad ar citu džeku staigājām pa pilsētu un viņš gandrīz katram pretīmnācējam prasīja cigareti. Par šo no sākuma biju šokā, jo puisis bija labi ģērbies, arī uz randiņu bija atnācis ar skaistu rožu pušķi un konfekšu kasti un šampīti. Uz pastaigas beigām šis man saka : Davaj, ejam izdzersim to šampi! Tu domā, ka es viņu tāpat smukuma pēc nopirku !!! Un beigās vēl man pārmeta, ka visu naudu iztērēja puķēm, konfektēm, šampim un tāpēc viņš “streļījis” cigaretes

16. Man toreiz bija kādi 18-19, biju nesen šķīrusies no puiša pēc ilgām attiecībām un draudzene pierunāja aizbraukt pasēdēt pie diviem čaļiem- hokejistiem dzīvoklī. Par izskatu jau nebūtu ko teikt- konkrētais puisis, kurš man pievērsa uzmanību bija tiešām labi trenēts, simpātisks, bet…es pat nevaru uzrakstīt, kur nu vēl dzīvē kādam pateikt. Pēc pāris stundām šis tā “piešāvās”, ka aizgāja uz tualeti. Kad palika aizdomīgi, kas viņam noticis, jo tiešām ĻOTI ilgi viņš tur sēdēja, otrs, viņa draugs atcirta durvis un mēs ar draudzeni ieraudzījām, ka šis nolūzis pie vannas un poda malas APKAKĀJIES Visas bikses s…..

17. biju uz randiņu ar puisi Andri(vArds mainīts),tas nebij aklais randiņš,jo biju jau dzīvē viņu redzējusi,itkā tiešām sakarīgs puisis likās,izskatīgs,krievu tautības,tikai viņš bija paņēmis līdzi savu draugu kristapu(vārds mainīts),kurš visu laiku kritizēja mani,teica ka nēesmu viņa drauga cienīga,un kur andris vispār tādu izrāvis,bet kad Andris iegāja nopirkt kioskā cigaretes,Kristaps mani pievika sev klāt un teica,pie velna to Andri,viņš ir lohs,mož tu ar mani vari kautko sabīdīt,palūdzu Andrim atvadīties vai nu no manis vai Kristapa,jo randiņš trijatā neturpināsies,Kristaps devās prom,bet andris pēc mirkļa uz mani paskatijās un noteica”BļeĢ,tev gan ir seksīgs purns”………tad gan es sapratu ka randiņu vēlos pārtraukt nekavējoties un nekad neatkārtot

18. Sarakstījos ar vienu puisi aptuveni gadu. Beigu beigās izdomājām satikties pie jūras. Atnāku, skatos – nu tāds muskuļots, iededzis skaistulis (cik nu muskuļots var būt 15 gados). Visu dienu nogulējām saulē, es brutāli apdegu un pa to laiku pārmijām aptuveni 3 teikumus. Izlēmu doties nopeldēties, pieceļos un šis bļauj nopakaļ “A tu vispār tāda apaļīga!”. Man šoks un neizpratne, bet ”randiņš” turpinās. Tālāk jau devāmies pretī saulrietam gar jūras krastu. Viņš izvelk no somas apelsīnu, man piedāvā un es atsaku. Viņš sāk to ēst un piemetina “Ja nu tomēr vēlēsies, tad viņš man būs mutē, varēsi izzvejot”. Tā nu devos mājās ar sajūtu, ka tas bija mans labākais randiņš ever.

19. Šis jau bija trakāks eksemplārs. Puisim 26 gadi, dzīvo ar mammu, un netaisās uzsākt patstāvīgu dzīvi, jo esot jādzīvo ekonomiski, arī vadītāja apliecību neesot jēga kārtot, jo viņam ir baltās tiesības un mamma jau vienmēr var sēdēt blakus.

20. Iepazināmies draudzenes dzimšanas dienā. Viņš bija draudzenes brālēns. Pirmais randiņš bija tīri ok, spēlējām biljardu. Mani gan izbrīnīja tas, ka vakara nobeigumā viņš nepavadīja mani uz sabiedrisko transportu attaisnojoties ar to, ka viņam griboties ēst  Uzreiz pēc tam man bija jābrauc uz laukiem un sarunājām, ka nākamais randiņš būs tad, kad atgriezīšos – viņš mani sagaidīs autoostā. Kamēr biju laukos viņš man sūtīja ” superīgas ” sms – es eju vannā, nākamā – tikko iznācu no vannas utt.
Pienāca tā diena, kad atgriezos Rīgā un puisis sagaidīja mani autoostā. Braucu tomēr no laukiem, kur bija sadoti visādi labumi, somas lielas, bet jauneklis nepiedāvājās palīdzēt. Nu ko, stiepu somas pati – gājām pastaigāt pa vecrīgu un tad viņš man palūdza, vai es nevarētu būt tik laipna un nepaņemtu visas mantas vienā rokā, jo viņš gribot manu roku paturēt…
Aizgājām uz vasaras kafejnīcu. Viņš paprasīja ko es dzeršu un tad pastiepa plaukstu, lai es iedodu naudu. Nav jau man problēmu pašai par sevi samaksāt, tad nu arī devu. Gandrīz tikko kā biju izkāpusi no autobusa viņš man paziņoja – es tevis dēļ nomazgājos 

21. Braucot ar mašīnu, viņš centās nobraukt baložus un vārnas, kas staigāja pa stāvvietām.

22. Šis atbrauca, satikāmies, nu lieki piebilst, ka viņš bija satraucies, un vienīgais par ko runāja bija riteņbraukšana, un savas sacensības. Un vēl, izrādās viņš bija melojis apr saviem gadiem, tātad viņam bija ~ 30 un viņš bija nevainīgs  Un visu vakara gaitu skatijās telefonā un omāja kā lai vēl paspēj aizbraukt satikties ar citu meiteni Tas bija vienkārši fenomens 

23. Pēdējais no tizlākajiem – viņš paziņoja, ka viņam žēl, ka līdzi nav paklājs, jo tad viņš varētu mani vālēt visur, kur pagadās. Nekādīgi nevarēju to uztvert kā melno humoru.
Vēl viens pastāstīja, ka ir precējies un sieva gaida bērnu. Un pēc tam par visām varītēm gribēja ielīst man krūšturī visu pataustīt, jo viņa sievai TĀDAS neesot.

Ceru ka bij jauks lasamais :D

About Sīpoliņš

Cilvēks, kuram šad tad uznāk velme par kaut ko uzrakstīt :) View all posts by Sīpoliņš

2 responses to “Smieklīgi aklie randiņi.

Leave a comment